Gina tricot & skötväska mm!

Hallå.
Idag var vi in till Uppsala. Igen =)
Var in på ikea men kom bara ut med 3 vattenväxter till fiskarna.
Sen var vi till Gränby där jag gick in på H&M & köpte fler
"spylappar" , så nu har jag 9 st som ligger och väntar på en bebis med
massa spya i =)
Sen var jag upp på gina eftersom dom har rea & då tänkte jag att jag skulle hitta någon klänning.
Men icke. Kom ut med ett par jeans. Var slim i benen & som vanligt blir det inte riktigt
slimmade för mina ben eftersom jag har så stora höfter. Och då blir det att jag måste ta en
storlek större & då blir alltid benen vidare =( Men jag får flörta men mamma så
kanske hon kan sy in dom.
Vet att Kenza har ett annat problem med slimmade jeans.
Sen har jag även köpt en skötväska,modell större. Har sett att dom flesta mammorna har
för små väskor & för mycket saker med sig så jag köper en stor så är jag förberedd.
Köpte den på tradera. Finns på pippilotta annars & kostar 1175 men jag fick den
bättre begagnad på tradera för 430. Kommer från Oioi så det är ju ett bra märke med.

Bilder på dagens shopping

                    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling