Imorgon...

Hallå.
Imorgon är det mycket. Ska till Bm kl. 11
och då har jag även gott 25 fulla veckor. 
Herregud, bara 15 veckor kvar! 
Då har jag gått 175 dagar av 280. Har då bara 105 kvar.
Det är 62,5 % av tiden. Ojoj, nu får jag lit smått panik.
Är ju en del saker kvar att fixa innan hon kommer så man kanske
ska få fingrarna ur **** & få det gjort =)

Info om den här veckan som kommer då:
26:e veckan:

Längd: 30 cm
Vikt: 800 g

Ögonfransarna växer fram denna vecka och snart kommer fostret att börja blinka. Hjärnan växer fortfarande snabbt och nu börjar längre hår växa på fostrets huvud. Fostret liknar nu verkligen en miniatyrbebis med i stort sätt samma proportioner som ett nyfött barn.

Om babyn föds nu så har det chans att överleva, om det får all tänkbar modern hjälp. Chanserna till överlevnad ökar för varje dag.

Tänk att du har bott där inne så länge redan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling