Kläder!

Hallå.
Lovad bilder på det som inhandlades här om dagen så här kommer det.
Sen köpte jag även lite på H&M´s hemsida då jag använde rabatten =)


4 bodies från Lindex, 19:50 st.
 Dom 3 med liknande mönster är i 50 den andra i 56.

En pyjamas i stl 44. Kostade 39:50 på rean. Från Lindex

Sen köpte jag ett paket med 3st spylappar på h&m. Dom passade perfekt
på axeln så dom var nog gjorde för det. Måste köpa flera,blev kär i dom =)
 Kostade 29:50 för 3st. Sen köpte jag ett 2 pack bodies i stl 44. kostade 98 kr.
Sen köpte jag strumpbyxor, 2 för 98 kr. Stl 50-56.
Sen köpte jag badbyxor till Lilly på Lindex. På rea såklart.14:50 kostade dom. Stl 62-68 så det blir
perfekt då Victors mormor & morfar har pool som vi kan bada i då =)

Sen köptes då detta på H&M´s hemsida:
 
Snygg vår/sommar jacka & jeans till Victor. För han är en underbar man & blivande pappa =)
 
Snygg jacka & skor till Lilly. Blev beige istället för rosa. Har så mycket i rosa så det blir snyggt
med något annat. Och nu kommer hon juh att matcha med pappa =)
  
Lite i rosa då =)
  
Och sen lite till mig då. Amnings bh:ar & linnen. Så det är ju lite till Lilly med. Och sen en vår/sommar jacka
som var på rea. Vet inte vad det blev för konstigt på bilden med bh:arna med det får vara =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling