Tragus!

Hallå.
Gud vad jag är sugen på att ha hål i tragus nu.
Har ett smycke henna som är nytt & fint och en bra &
ren nål att ta det med. Har även köpt speciellt medel
att göra rent med. Men det är bara det att jag säkert kommer
koma halvvägs & sedan kommer det göra ont & då kommer jag sluta =)
Man är ju som man är. Tror att jag ska "tvinga" V att göra det istället.
Han fick ju göra det den sista biten när jag tog hål i naveln själv.
För ja, jag är knäpp & tar hål själv =)
Och naveln gick det så bra med så det ska nog gå bra med tragus med.
Så länge man tvättar det med rätt medel & inte pillar så mycket så blir det bra.
För dom som inte vet är tragus den lilla plutten vid hörselgången.

Så himla snyggt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling