2 månader

Hallå.
Eller god morgon kanske jag ska säga?
När jag ammade Lilly för att tag sen så kom jag ju på att
jag inte skriva på hon blev 2 månader igår! Fy på mig,
Tänk att tiden kan gå så fort. Det är snart ett år sen jag blev gravid
(enligt ul var befruktningen 17/7) & nu ligger min lilla dotter i sin säng,
2 månader gammal & sover så gott <3

Bara några minuter gammal

Underbara lilla du

Innan hemgången. Bara ett par timmar gammal

Här var hon 3 dagar

En vecka

2 veckor

3 veckor

1 månad

6 veckor, första bilden på hennes underbara leende

Sötaste lilla foten med ett litet födelsemärke på

Finaste flickan på sin första midsommarafton

Och nu är du redan 2 månader gumman. Tänk vad du växer <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling