God morgon

Hallå.
Ja,nu är vi glada & vakna igen.
Vet inte riktikgt vad det var med Lilly inatt/morse men hon ville
inte äta iaf. 6.45 somnade hon om igen & sov tills nu så
det är skönt det. Just nu ligger hon i sin säng
uppe i sovrummet & pratar med: Pelle Kanin. Hoppi Ninnen,
Bruno Björn & Hjärt (gert). Det är alla hennes gossedjur.
Pelle Kanin är en kanin från Teddykompaniet & är en speldosa som hon älskar
Och jag älskar Teddykompaniet jag med =)

Har ju även en sån kanin i bilen som hänger i rutan där det står: Baby on board

Sen har vi Bruno Björn som också kommer från Teddykompaniet som hon fick av Sanne

Den bruna är det såklart =) På hemsidan heter han dock Alex med vi döpte om honom
då Victors bror heter Alex

Och Hoppi Ninen kommer ifrån H&M & henne köpte vi efter vi varit på UL & såg Lilly för första gången.
 Finns inga bilder Hoppi ninen eller Hjärt men han köpte jag på någon affär & det är en liten nalle som håller i ett hjärta
& därav namnet =) Nej nu ropar hon på mig så jag ska gå upp till henne.

Kramar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling