Hjälp sökes! (fixat nu)

Hallå.
Skulle behöva lite hjälp från er läsare. Nu närmar ju sig hösten med
stormsteg & det är dags att köpa höst/vinter kläder till prinsessan.
 Men jag vet inte vad jag ska köpa till henne. Har kollat på H&M nu & det här är det som finns där:

Supersöt & ser jätteskön ut. Dock finns den bara upp till strl 62 vilket hon precis börjat använda nu.

En större variant av den övere. Finns från strl 62. Ser dock lite tråkig ut då den är helgrå. Men ser superskön ut med.

Snygg men färgerna är kanske lite "pojkiga" men jag vet inte

Sen har vi den sista & det är ju ett sett. Jättebra när det inte är jättekallt ute då man bara tar jackan men
när det är kallt måste man istället sätta på 2 plagg. Blev det här settet till slut. I storlek 74 vilket borde bli
lagomt då man gärna ska ta en större sstorlek än vad det ska vara då men har en massa kläder under med.

Vad tror ni blir bäst / vad hade ni valt?


Kommentarer
Postat av: Tina

Jag ska köpa den där jackan till Melvin fast i den andra färgen :P frågan är bara vilken storlek man ska köpa?!

2009-08-01 @ 00:02:25
URL: http://tinaomelvin.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag hade tagit det sista med jackan och byxorna:) jättefint:D

2009-11-01 @ 03:48:18

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling