Im back!

Hallå.
Förlåt för dålig uppdatering. Har haft en massa annat på schemat så
tyvärr blev bloggen lidande. Har varit en massa saker som har hänt
men det är inget som har varit speciellt nog för att babbla på om det =)

Lilly växer & är så glad. Men hon tycker inte om bröstet lika mycket som
hon gjorde förr så hon äter bara tills hon känner sig mätt & förr så fanns det inget stopp
på henne =) Så vi har köpt hem ersättning till henne men har inte börjat med det än.
Eller ja, hon fick ju faktiskt en flaska innan hon sonmade för natten idag.
Ska både amma & köra med ersättning till henne hade jag tänkt.

Och kattungarna växer dom med. Kom på här om dagen att jag inte lagt ut bilder på dom än.
Så här kommer det:

Här är lilla Stumpen. Han heter så då han har en liten stump till svans
(mamman är en manx & hon har ingen svans alls)

Här är Rambo. Han har så mycket enerig så oj! Helt svanslös är han med =)

Våran lilla Pärlan. Supersöt liten flicka utan någon svans. Henne kommer vi behålla.

Och så lilla Fia. Den enda som fick en "hel" svans =)

Rambo & Stumpen busar

Pärlan ute & springer

Pärlan, Rambo & Stumpen leker med en lampa ( Fia ligger i lampan men syns inte)

Söta små troll va? Tyvärr ska vi bara ha kvar Pärlan så dom andra ska säljas.
Intresserad någon?

Kommentarer
Postat av: Johanna

gu va söta dom var=) tommy och jag skulle gärna vilja ha en till katt=)

2009-07-15 @ 19:55:09
Postat av: Ullis

Hej! Satt och kollade och råkade komma in här.. Söta kattungar! Min pappas jobbarkompis är intresserad utav en svanslös katt. Har ni tingat bort alla eller finns någon kvar? Du kan ju mejla mig om någon finns kvar. [email protected]

2009-07-21 @ 20:34:55

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling