Lilly

Hallå.
Tänkte uppdatera er lite om vad som händer med Lilly.
Hon vill inte längre ta mitt bröst om det inte är på natten för då går det bra
så nu är det bara ersättning som duger för lilla damen. Det känns både bra & dåligt.
Det bra är ju att det faktiskt är hon som har valt att sluta äta från mig så hon behöver ju inte
avvänjas från bröstet vilket kan vara svårt för vissa.Plus att V kan ju mata henne nu med =)
 Men sen är det ju jobbigt med då jag känner att
jag har ju mjölk men hon vill ju inte ha (förutom på natten som sagt) & för mig hade ju hon kunnat
amma ett tag till. Men vill hon inte så vill hon inte. Bestämd flicka det här.

Sen var vi på BVC i måndags för att mäta & väga. Våran lilla flicka är inte så liten längre.
På söndag blir hon ju 3 månader & hon är nu 62 cm lång & väger 5800 g.
Våran gullunge. Tänk att tiden går så fort. Nyss kom vi hem från BB & nu har vi en
prinsessa på 3 månader.

Och snart ska hon ju döpas med.På sin namnsdag faktiskt =) Helt sjukt
att det blev den dagen då det är hennes dag iaf. Ska göra egna tårtor till dopet.
Både smörgåstårta & vanlig tårta. Men den vanliga kommer vara Hello Kitty tårta.
Har aldrig gjort en marsipantårta själv förr så jag provad göra en & här är resultatet:


Helt okej för att var första gången va? 


Kommentarer
Postat av: Sara & Siri

Fy fan va fina.. här ligger jag i lä! hahaha! Gjorde du allt själv? Gud va fina!!!

2009-08-14 @ 15:05:37
URL: http://www.metrobloggen.se/saraabrahamsson
Postat av: Sara & Siri

Precis så var det med Siri. Helt plötsigt ville hon inte amma på dagen, bara skrek. Men på natten gick det bra. Man fick ju pumpa som fan.. men tillslut orkade jag inte mer. Blev enbart ersättning från 3 månaders ålder. Det var jobbigt i början men sen skönt att ge flaska faktiskt! LYCKA TILL! (vet att det är ett gammalt inlägg men va tvungen att skriva en kommentar ändå)



2009-09-08 @ 21:02:54
URL: http://www.metrobloggen.se/saraabrahamsson

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling