Tillbaka

Hallå.
Nu är vi tillbaka. Blev en dag till då det var så mysigt där borta.
Skulle knäppa en massa bilder men det blev inget av med det
då V tappade kameran i golvet när vi kom fram. Så nu har vi ingen kamera.
Eller, det går att knäppa kort ibland men det blir suddigt så vi måste köpa en ny.
Jobbigt. Men sånt är livet.

Nu sover Lilly i bilstolen. Var till affären & köpte ersättning till henne & då somnade hon.
Lilla gumman. 

Nej,nu ska jag äta lite pannkakor med glass & drottningsylt. mums =)

Ha en underbar dag.  Kramar

Kommentarer
Postat av: Numera Fru Saannis med bebis i magen <3

Jag är inne på att köpa den understa för den verkar väldigt praktiskt. Men vill ha "bra att ha saker" nära till hands. Meningen var att vi skulle få låna mina föräldrars skötbord men den är inte lika pålitlig som den var för 9år sedan och sen jag var liten. Annars var även den väldigt praktiskt. Kram

2009-07-28 @ 10:40:44
URL: http://www.metrobloggen.se/saanniscarlos3

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling