Torsdag

Hallå.
Ja, idag var det torsdag igen då. Håller på att städa & fixa här hemma för
fullt. Känns skönt att göra det inför helgen. Har ju blivit ett städfreak sen slutet på
graviditeten så ja blir galen när det är stökigt här hemma nu. Men det är ju på gott & ont.
Man har ju tyvärr inte tid att städa lika mycket som man skulle vilja. Men man har ju en underbar dotter istället =)

På tal om Lilly, inatt sov hon som en prinsessa! Hon somnade runt 21.15 tiden tror
 jag & vaknade en gång inatt för matning & sov till 8 tiden imorse.
Känndes så skönt att det va som det brukade inatt. Körde med ersättning innan
hon somnade igår med för att kolla om det var det som gjorde att hon sov dåligt men det
 verkade ju inte som det. Skönt.

Håller även på att få prinsessan att sova mera själv under dagtid. Hon brukar allttid
vakna till när man lägger ner henne i vagnen under dagen men hon måste bli bättre på
att ligga & sova själv nu. Är ju lite konstigt att hon sover så bra själv på natten men inte på dagen.
Men det blir nog bättre hoppas jag =)

Nej,nu ska jag fortsätta med mitt. Ha en jättebra dag idag. Ses ikväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling