Vaken

Hallå.
Sitter här vid datorn nu & väntar på att ersättningen ska svalna.
Tror vi kommer börja använda det nu då hon struntar i bröstet
efter ett tag. Och då det gick så bra igår med ersättningen så försöker
vi väl blanda det med bröstmjölk då.
 Hon kanske helt enkelt tröttnat på mammas bröst?

Är lite förtvivlad just nu då Lilly är klarvaken. Vilket hon inte brukar vara.
Hon brukar alltid somna om & sova en timme till men inte nu inte.
Men hon har inte sovit så jättebra alls inatt om jag ska vara ärlig.
Vaknat till & kollat om jag legat i sängen bredvid,velat ha natten mm.
Och så brukar hon inte hålla på. Hon brukar vakna till för att vilja ha nappen eller mat
& sen brukar hon slockna på en gång. Så jag vet inte vad det är med henne idag =/
 
Jaja, nu ska jag gå upp med ersättningen. Hörs sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling