Dagen som varit

Hallå.
Ja, idag har det varit full fart. Runt 2 tiden kom min moster,kusin + hennes 2 barn
hem till mamma så jag åkte dit. Fick massa fina kläder till Lilly. Sen hade farfar min skickat kläder till henne med.
 Allt ligger i tvätten nu så bilder kommer imorgon. Sen var vi till V´s mormor & morfar där han badade i 23 graders vatten idag. Jag vågade inte hoppa i idag heller men imorgon kanske =)
När vi var där kollade jag min vikt, 69,1 kg. Jippie! Tänk att jag skulle gå ner så i vikt.
Det trodde jag inte =) Har kollat lite med präster om datum för dop men inget är bestämt än.
Nej,nu ska jag gå & lägga mig. Hörs & syns imorgon.

PS. Någon som vill åka till Uppsala med mig imorgon? Har lust att göra något =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling