Dagen

Hallå.
Vädret idag har ju varit super! Så himla härligt.
Jag,Lilly & vovven gick på en promenad i sommarvärmen
& när Victor kom hem åkte vi till hans morföräldrar där han tog
ett dopp i en 21,5 graders pool. Jag vågade tyvärr inte pga risken för
mjölkstockning. Men här kommer min & Lillys sommar outfits:
 
Sötnosen i sin gula body från Lindex & hängsleshorts från H&M

Inte så snygg bild på mig då Lilly blev sur precis. Men allt jag har på mig kommer från H&M (shortsen är förra årets)

Sen måste jag bara visa min mage. Är så nöjd över att jag gått ner så mycket redan =)
Tycker någon att det syns att min vackra dotter legat där inne i 289 dagar?

Nej nu ska lillan få lite mat & sen ska jag in i dushen =)

Kommentarer
Postat av: ullis

det ser inte ut så!=O du borde vara nöjd, så fin=) du, shortsen på bilden i mitten, är dom från hm? letar jeansshorts överallt men hittar typ inga.

2009-06-23 @ 21:11:04

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling