Fredagsmys

Hallå.
Nu ska jag & Victor sitta & mysa lite så här på fredagen.
Våra kompisar har nyss åkt hem med sin lilla pojke på 3 veckor.
Är så kul att ha en kompis med barn i samma ålder =)
Jag ska äta lite av godiset som står på bordet (polly & M&M)
och kolla lite på tv. Lilly ligger & sover på sin pappas mage just nu =)

Tänk att vi har så himla fint väder va? Måste lägga mig i solen i morgon, har
ju inte kunnat gjort det än då jag glömt solskyddsfktorn varje gång jag tänk
lägga mig.  Och jag måste ha det på ryggen för annars bränner jag mig på en gång.
Men vi ska nog till poolen imorgon så då blir det riktig sommar när man får bada lite  =)
 
PS. Bilder på kläderna kommer imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling