Im back!

Hallå.
Förlåt för dålig uppdatering. Har inte varit hemma så mycket
så tyvärr har bloggen fått lida =/
Men här kommer ett litet inlägg innan jag ska gå i säng.
Midsommaren firades först hos mina föräldrar där vi blev bjudna på
helstekt fläskfilé med färskfotatis. Mums! Sen bar det iväg till V´s stuga där
vi, hans föräldrar & morföräldar var.Vi sov även över där. På kvällen körde
vi frågesport,killar mot tjejerna. Och vi vann, tro det eller ej =)
Lilly hjärtat var extra söt i sin klänning dagen till ära:

Våran supersöta dotter <3 Älskar dig gumman

Står i mitt knä i stugan. Hon har superstarka ben. Får lägga upp en video där det syns.

Nej,nu somnar jag här snart. Får fortsätta imorgon då ni även ska få hjälpa mig med en sak =)

Kommentarer
Postat av: Sanne

Hon är finast <3

2009-06-23 @ 00:13:30
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling