Lillys kläder

Hallå.
Underbar skönt ute idag igen. Ska snart åka & bada i poolen
& steka i solen med först kommer bilderna jag lovat på alla kläder Lilly fått =)

Det här söta kläderna fick hon av min farfar =) Kommer från Lindex

Den här söta Hello Kitty dressen fick hon av min moster. Kommer ifrån H&M

Den här söta klänningen kommer ifrån min kusin. Kommer ifrån H&M

Och från sin älskade pappa fich hon det här ifrån H&M:

Söta lila skor

Små söta Hello Kitty solisar

Och den här söta Hello Kitty dressen & hårbandet
Sen fick hon även en jättesöt rosa handduk med kaninöron & en liten svans på =)

Kommentarer
Postat av: Sanne

Jag kan göra en design till er om du vill :) Du kan väl tala om vad du vill ha för stil, färger och hur du tänkt med bilder och så, så ska jag se vad jag kan göra :) Tänkte eftersom du inte fick den lila designen förut... Om du vill alltså :)

Kramar

2009-06-29 @ 00:04:00
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling