2 klänningar & en kofta! Och ett par jeans!

Hallå.
Ja,de var vad det blev på H&M idag. Men inte till
mig utan till Lilly. Eller jeansen var till mig =) Klänningarna var så himla söta så jag kunde inte låta bli.
Och det är ju så många av våra släktingar som fuller i april/maj så det kändes som
att det var ett bra köp med. Blev i 56 så man vet att hon kan ha dom ett litet tag iaf =)
Bilder kommer lite senare.

När jag var på H&M såg jag att dom hade massor av jeansen som jag har ute
Tradera kvar. Så om ni är gravida så är dom jag har över ett klipp =) Hihi.
Nej men dom är verkligen supersnygga. Köpte juh ett par faktiskt =) I 40 vilket satt perfekt
på mig. Blev så himla glad. Trodde inte att dom fanns kvar så jag hoppade nästan
inne på H&M av glädje =)

Kramar på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling