Allt & inget!

Hallå.
Förlåt att det har varit dåligt med inlägg på bloggen nu.
Och jag som sa att jag skulle bli bättre. Men det är
så att jag mest har legat & vilat eller ätit alvedon dom här dagarna
då jag haft så himla ont i ryggen.
Lilly har nämligen kommit på att man kan lägga sig lite högre up
så får man plats mer & min stackars kropp klarar inte av det.
Så man får göra det som går.

Sen jag bloggade sist då, vad har hänt?
Jo,vi var ju in till Uppsala & åt kina.
Där vi skulle äta var det så fullt så det var kö ut till ytterdörren
så vi gick till en annan. God mat & trevligt var det men så klart hade jag SUPER ONT
i ryggen så jag var tyvärr inte på mitt bästa humör. Sorry för det. Sen var vi förbi en sväng till
Gränby men det blev inget för mig då. Blir imorgon istället =) Vi åkte 2 bilar in
& kompisarnas gick sönder vid Gränby så vi fick bogsera hem den åt dom.
Gick bra tyckte jag.

Igår så städade vi lite här hemma. Sen kom Victors familj hit &
åt kyckling med potatis & bea/rödvinssås. Gott gott.
Sen kollade vi på melodifestivalen. Var helt okej tycker jag.
Sen blev det kladdkaka med glass. Gott.Om någon vill kan jag lägga ut
mitt recept. Bara att lämna en kommentar om det så fixar jag det =)
Kan även tilllägga att jag "gick" på alvedon under kvällen då min rygg
inte ville vara med.

Nej,nu måste hunden ut & sen ska hon klippas & badas.
Men innan dess ska jag ta någon alvedon då jag tror jag går av snart.
Men vad gör man inte för att få en liten?

Kramar från mig & tjockmagen =)

Kommentarer
Postat av: Sanne

Det var en jättetrevlig kväll! Synd att du hade ont :( Men snart är lilla underverket här, jag längtar!

2009-03-01 @ 22:32:29
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling