I hennes skor!

Hallå.
Sitter & kollar på I hennes skor på 3:an nu.
Bra film enligt mig fast jag har sett den förr så men kan kolla
bort lite ibland =) Sen har vi ätit lite mat med. Blev fisk under tomattäcke
& potatis till. Mums. Älskar verkligen tomater. Så jag väl slänga in
disken i maskinen sen & städa lite i köket.

Ja,just ja. Vi håller på med en ny renovering nu. Lilla toaletten nere. Den som
jag pratade om att jag ville fixa för ett tag sen. Så snart har vi en fin toalett här i huset =)
Ska inte lägga mosaikgolvet då det blev för högt på det blir något annat,vet inte vad än.
Så där inne är det lite småpill men det är inte så himla mycket kvar fast vi började idag =)
Måste in till IKEA & handla lite in dit någon dag. Ska köpa ett vägghängt skötbord där med
& sätta på väggen där inne så man slipper springa i trappen hela tiden. Toan är så liten
så man får inte plats med något annat där. Ska knäppa lite bilder sen som jag
lägger upp. Nej,nu måste jag kolla på filmen. Kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling