Inga pengar men varandra.....

Hallå.
Ja,man kan vara trött på sitt liv & bara vilja byta
med någon annan ibland. För dom som inte vet är
Victor arbetslös sen en tid tillbaka & nu bråkar arbetslöshetskassan
eftersom V har varit sjukskriven pga sin huvudvärk. Så nu ska han 
enligt dom inte ha så mycket pengar men vi kommer kriga om det tills vi får rätt.
 Men när det kommer till kritan skulle
jag aldrig byta för då skulle jag inte få ha Victor som min man.
Och han är allt för mig.

Ja älskling,vi kanske skulle flytta ut i en koja i skogen.
För även om vi inte har pengar har vi varandra <3
(Blir inge mer handla på Gränby nu som ni kanske förstår,
men jag har en liten kredit på H&M om det är något man måste ha
sen. Som tex. fler amningskläder)
Ska rensa ut massa kläder & lägga ut på tradera sen. Har en massa som
jag vet att jag aldrig kommer att använda.

Kramar


Du & jag mot världen älsklningen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling