Måndag!

Hallå.
Ja,då var det måndag igen då.
Gårdagen hade vi fullt upp där av den dåliga
uppdateringen igår. Jag dammsög vardagsrummet
något maniskt. Allt hund & katthår skulle bort. Punkt slut.
Tror att jag dammsög soffan i över en timme. Brukar
få sånna infall då jag bara måste göra det jag tänkt på. I panik
nästan. Är dock inget jag lider av utan gillar den sidan av mig faktiskt =)
Victor frågade om jag inte var riktigt frisk =)

Sen höll vi på i nya sovrummet. Jag började nåla lite men det var så
mycket saker där inne så jag avbröt det. Sen plockade V ur allt där inne &
dammsög så idag ska jag måla så mycket jag bara kan. Sen vet jag inte hur mycket
man vågar hålla på pga Lilly. Vill ju inte stressa upp henne.

Nej,mer uppdatering + bilder på rummet kommer senare. Nu måste
jag ha chokladmilkshake =)

Kramar på er <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling