Nya sovrummet!

Hallå.
Sorry för uppdateringen. Har fixat & städat för fullt nu när vi har bytt
sovrum. Blev helt fantastiskt. Och så vuxet det blev. Känns verkligen
som att man är vuxen om man har ett vuxet sovrum =)
Knäppte nyss bilder då jag har småplockat & fixat tills nu. Fast det är
inte helt klart än,ska köpa amplar till fönsteret.
Här kommer bilder på slutresultatet:

Sängen

Sängen igen

Fina tv-platsen. Och min garderob =)

Fina fototapeten & fina vaggan =)

Känns riktigt vuxet när man har blommor på sängbordet.
Så,vad tycker ni? Blev det fint?
Massor av kramar på er

Kommentarer
Postat av: Emma

Det blev super fint!

2009-03-21 @ 11:13:42
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Det blev helt otroligt snyggt! Längtar tills jag kan flytta hemifrån och fixa mitt eget :D

2009-03-21 @ 11:28:49
URL: http://jagvillintehablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling