Snart FT!

Hallå.
Sitter här nu & väntar på att klockan ska bli
13.05 eller 13.10 för då ska vi åka på andra & sista Föräldrarträffen.
Träffade ju alla i måndags då vi var på Förlossningsvisningen
(har jag sagt det?Nej tror att jag har glömt det =/ Sorry)
Var lite mindre stelt då än var det var första gången alla träffades. Men så
är det väl för alla. Ska prata lite om tex snitt mm idag om jag kommer ihåg rätt.
Ska bli intressant. Jag är ju inte rädd/nervös över förlossningen alls. Vilket känns lite
konstigt,det är ju mitt första barn & jag har ju aldrig varit med om någonting liknande men jag känner endå
ingen rädsla eller så. Även om jag måste göra ett snitt så känner jag mig lugn.
Det enda jag känner mig lite nervös över är att jag ska "gå sönder" & behöva sys.
Ja,frisk kan man ju inte vara =)

Javisst ja,var ju in på Gränby i måndags men blusen fanns inte kvar =(
Inte heller den andra amningströjan jag ville ha. Eller den fanns i den färgen
men inte i min storlek. Bara i L & XL vilket är jättestort på mig.
Den jag köpte var i S & den satt jättebra på nu. Så det blir perfekt efter förlossningen.
Annars brukar jag köpa M på mina kläder både nu i graviditeten & innan. Alla mamma kläder är i M & S så
det märks att jag inte är så stor.
Nej,nu ska vi åka. Kramar på er
PS: Bara 50 dagar kvar till BF idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling