Soffpotatis!

Hallå.
Ja,nu sitter jag här i soffan & kollar på NCIS.
Efter det är det dags för DH på 5:an & efter det Christine.
Yippie. Har precis kommit ur duschen & kladdat in mig i BUS.
Eller BUS vet jag inte. Var Dove´s summer glow så jag blir väl inte snyggt
brun på en gång som jag ville men det var det som fanns hemma =)
Imorgon ska vi (läs:jag,Victor,svärmor,svågern & hans flickvänn) in
till uppsala tidigt då flickvännen (Lotta) ska åka hem till gbg med tåget som gick vid
12 taget. Men dom vill säkert ha lite tid & mysa innan han vinkar av henne så det blir nog tidigare.
Nej nu ska jag kolla klart på NCIS,hänger inte riktigt med =)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling