Tillbaka!

Hallå.
Nu är vi hemma igen. Har varit ute hos
svärföräldrarna i deras stuga. Åkte ut igår
& kom hem idag. Vi tycket alla 4 att det kunde vara kul att
vara där inna Lilly kommer, Det är ju bara 32 dagar kvar.Och imorgon
är det 1 månad kvar bara. Tänkt att man redan har gått 8 månader med en
liten i magen. Känns helt underbart när man tänker på det. Men så overkligt med.

Imorgon ska vi till Bm igen. 13.30 ska vi vara där. Får vi se hur mycket magen växt , om hon är
helt fixerad nu & hur mycket jag gått upp. Har ätit mycket godis & gott på sistonde så det är nog lite iaf =)
Men man ska ju inte äta choklad när man ammar så jag passar på nu =)

Nu är iaf vagnen & bilbarnstolen framtagna & bb-väskan har ju varit packad sen vi var in
till sjukhuset då jag hade massa sammandragningar. Så nu är det bara för henne att titta ut =)
Hon är nog sugen på att komma ut själv skulle jag tro. När jag låg i sängnen för att sova
natten till lördagen så kände jag hon kon "killade" mig med sina fingarar. Var lite obehagligt
men jag kunde ju inte göra något åt det. Och när jag gick upp för att duscha på morgonen
var mina trosor blöta så jag tror att hon gjorde ett litet hål på hinnan när hon höll på så där.


Vill du komma ut snart?  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling