Vår & ekorre!

Hallå.
Ja,idag är det vår igen då =)
Varmt & gott i solen men det fick bli jeans endå,
kände att det var lite för kallt för leggings. Vill ju inte
gå och bli sjuk då både jag & Victor klarat oss från någon sjukdom
den här vintern. Peppar peppar.

Ja, man märker verkligen att det är vår. Klockan 6.10 imorse
så hör jag att det krafsar på vårat sovrumsfönster. Och vi har sovrummet på 2:a
våningen & det finns inget på väggen utom vårat fönster. Så jag kollar ut då vi inte
hade dragit ner rullgardingen igår och vad ser jag inte om en EKORRE!
Kan sitter där & krafsar & försöker komma in. Jag panik väcker V som bara börjar
att skratta. Helt sjukt. En ekorre på vårat fönsterbläck 6.10 en helt vanlig tisdag
i mars. Ja,herregud. Tur att man inte kissade på sig =)


Här är vårat fönster. Men alla växter är borttagna så det finns inget där.
Bara en tom vägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling