BVC

Hallå.
Sorry för dålig uppdatering.
Men jag har helt enkelt inte hunnit med då lillan tar upp
all tid. Men nu så kommer inlägget om hur det gick på BVC.
Mamma följde med oss dit vilket var riktigt kul. Träffade
Lillys syssling som är 5 dagar äldre än Lilly. Eller jag pratade
bara med hans mamma =) När vi kom in pratade vi lite om att jag hade
haft mjölkstockning & sen var det dags för mätning & vägning.
När hon föddes var hon 50 lång & nu var hon 51,5 cm. Så min lilla prinsessa had växt lite =)
Till vikten då. Hon vägde 3337 vid födsel, 3310 vid BB på väg, 3390 vid hembesöket & i måndags
på BVC vägde hon 3770g! Herregud! Vad har jag för mat i brösten!? 280 g på en vecka. Det ni =)
Ska dit på måndag igen så då får vi se vad hon väger då =)
Kramar på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling