Helgen som varit

Hallå.
Ja,nu är snart helgen slut då.
Och vi har inte hittat på något speciellt.

I fredags kom Victor hem från jobbet vid 6 tiden
så vi tog det bara lungt då vi båda var lite trötta. 2 st kompisar
kom & fikade lite men sen var kvällen bara lugn.

Igår så hade jag feber pga att jag fick lite mjölkstockning så
det blev en lugn dag pga det. Men med hjälp av ett par alvedon så mår man bättre.
Jag var jättetrött eftersom jag inte hade sovit
så mycket natten till lördagen då jag fick feberfrossa så när det blev melodifestivalen 
somnade jag efter ett par låtar =/   Men jag tyckte iaf att Islands bidrag var jättebra =)
Och det var ju kul att Norge vann med. Speciellt eftersom det är deras nationaldag idag med.
Och Lilly blev 2 veckor igår med =)

Idag är jag fri från feber men vi har bara tagit det lugnt idag med. Såg reprisen av
melodifestivalen så nu har jag sett alla bidrag =) Sen gick jag & Lilly ut till Victor som
byggde staket. Var jättefint och varmt ute idag men det spelar ingen roll för mig, det var bara att
sätta på sig en jacka för att skydda mjölkfabriken =) Haha,ja för det känns som man är det =)
Nu står Victor & 2 kompisar ute & grillar lite. Jag & V ska äta flintastek med potatissallad. Gott.
Och jag sitter här inne & bloggar med en trött liten flicka på min arm. Har blivit proffs på att göra
en massa saker med henne på armen =)

Imorgon ska jag & Lilly till BVC på koll. Undra hur mycket hon väger nu =)
Får se hur vi tar oss dit då V jobbar & jag inte har något körkort (vill inte ha heller faktiskt)
men det blir buss eller så skulle mamma köra dit mig. Hon ska endå hämta min bror i skolan så
hon kunde göra det sa hon.  Men vi får se hur det blir =)

Underbara lilla Lilly <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling