Mors dag!

Hallå.
Sorry för dålig uppdatering men som sagt,Lilly tar upp den
mesta av min tid nu. Sen jobbar ju Victor i veckorna nu & börjar tidigt/slutar sent
så det finns inte så mycket tid.

Men idag är det iaf MORS DAG! Och i år är jag ju faktiskt en mamma så
idag är det ju faktiskt min dag =)  Grattis till mig! Och grattis till alla andra mammor där ute!

Igår blev ju Lilly 4 veckor. Våran lilla älskling har redan blivit 4 veckor gammal.
Och på tisdag blir hon 1 månad. Gud vad det känns konstigt. För en månad sen låg hon i
min magen & sparkade. Och nu ligger hon och sover här på soffan.

Imorgon ska vi till BVC igen. Men då ska farmor följa med istället mormor.
Svärmor ville så gärna ha lite sällskap & sen ville hon så gärna följa med
till BVC & kolla hur mycket gullungen har växt. Hon ska komma & hänta mig vid 1 tiden &
vi ska vara där 14.30 så vi kommer umgås hela dagen =)

Idag ska vi kanske på utflykt. för att fira mors dag. Och med vi så är det:
Jag,Lilly,Victor, Lillys famor,farfar,gammelmormor & kanske hennes gammelmorfar =)
Ska isåfall åka vid 15 tiden om nu Victor meckat färdigt med sin kompis bil tills dess.
Men jag ska försöka börja blogga bättre,jag lovar =) Ha det så bra idag alla där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling