Ny doft

Hallå.
Japp,nu har man en nya doft.
Man doftar mamma. En blandning av
bröstmjölk & lite sypa =)
Men det är bara härligt. Då vet man att man gjort rätt =)
Läcker en massa bröstmjölk så den doften känns jobbigast
då det hamnar på kläderna hur jag än gör. Har
inlägg men det läcker igenom det ibland & sen har jag en
mjölkuppsamlare från Apoteket som blir så full ibland
att det läcker ut därifrån med =) Men jag vet ju iaf att
Lilly inte kommer bli utan mat eftersom det hela tiden kommer mer =)

K Ä R L E K <3

Kommentarer
Postat av: camilla svanberg

Hejsan!

Oj så söt lik sin pappa tror jag.

Vilken fin blogg du har.

Kram Camilla

2009-06-01 @ 12:57:50

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling