17/11-08

17+6!

Hallå.
Ja,idag är det sista dagen på den 18:e veckan. Imorgon går jag in i 19:e.
Herregud,snart har jag gått halva tiden =)
Kan säga att det börjar synas & kännas nu =)
Har kännt bebisen röra på sig där inne vilken var supermysigt.
Sen kan jag knappt ha mina vanliga jeans längre & överdelarna sitter
mycket tajt nu. Supermysigt. Sen syns det bra nu att jag har en bulle i ugnen.

Och imorgon får vi se våran älskling. Längtar så.
Hoppas att vi kan få veta könet =)
Det är något jag verkligen vill. Fast jag & Victor är
100% att det är en liten William där inne.
Men annars så är det en liten Lilly =)


Skrivet för 1 år sen. Helt sjukt! För ett år sen imorgon var det första gången vi fick se våran underbara dotter. Det var då vi var på UL. Kan verkligen inte förstå att det gått så lång tid redan. För ett år sen var bebisen i min magen ett liten Emmet (smeknamn för embryo) & imorgon var det 1 år sen våran dotter fick sitt vackra namn L I L L Y

Kommentarer
Postat av: V

Love you <3

2009-11-18 @ 00:50:31

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling