22/11

Hallå.
Inatt sov lillan oroligt igen. Trodde att det skulle vara lite bättre då hon inte snorade så mycket på kvällen & sen fick hon lite koksaltlösning innan hon somnade. Men det blev att ligga vid mamma efter ett tag inatt igen. Visst är det mysigt & så men oj så illa jag sover. Körde samma sak som igår natt. Välling innan/ett tag efter det att hon somnat & sen bara vatten. vilket faktiskt gick super bra! Hon drack nästan ingenting alls inatt. Hade med mig 150ml i en flaska & jag tror att hon kanske drack 50 ml inatt men sen ville hon ha mer imorse när hon vaknade till. Men oj så skönt att hon inte bryr sig i att hon inte får mat på natten mer. Vilken liten sötnos man har. Vet att det ärmånga som har problem med att vänja av sina barn vid att äta nattetid men vi har haft turen att få en så snäll dotter som väldigt fort förstår förändringarna som sker.

Nu ska jag ta en sovandes Lilly & vagn till affären & köpa frukostbröd till våran lilla familj (räknar in V´s syster där med)

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling