24/11

Hallå.
Natten har varit som dom andra. Inte mycket till sömn för mig men vad gör man inte för sitt barn. Men det lilla possetiva är att hon dricker mindre & mindre mängder vatten nattetid. Igår när vi gick ner var 150ml helt slut. Men då hade hon druckit lite efter att hon vaknade till. Imorse när vi gick ner fanns 60 av 150ml kvar i flaskan. Och då hade hon druckit en hel del under den tiden vi låg kvar i sägen & kollade på tv. Så snart hoppas vi att hon inte längre vill ha något nattetid.

Idag ringde min läkare om provsvaren. Dom såg jättebra ut. Har dock lite järnbrist så jag ska äta 2 tabletter om dagen i 50 dagar för att få upp värdet. Sen såg hon även att mitt blodvärde kommer sjunka om ett tag. Har ingen aning om hur hon kunde se det men det kunde hon iaf.
Sen fick jag lite mer svar. Jag tål inte mina mini-piller. Det är därför jag blöder hela tiden. Min kropp ville att jag skulle förstå det men inte gjorde jag det heller. Så jag måste sluta med dom för att min kropp ska må bättre. Så jag kommer inte få någonsån där kur för att återställa mensen utan måste, & det var det ordet hon använde, måste sluta med dom pillerna jag använder just nu för att min mens ska bli som det ska vara. Kan såklart börja med någon annan sort men inte den jag har just nu. Min kropp försöker stöta bort dom men jag bara fyller på. Dag efter dag. Vilken soppa. Men oj så skönt att veta vad som orsakat det här. Jobbigt bara att jag tog ut en ny ask med minipillerna igår. Jippie. 168 kr i sjön där då. Men men, hälsan föst

Och sen har jag haft världen mensvärk idag med. Tog en alvedon men den ville inte hjälpa. Och sen blev det att springa fort som bara den till toan då jag blev tvungen att spy. Har A L D R I G spytt av mensvärk i hela mitt liv. Fy säger jag bara. Men efter lite vila så mår jag bättre nu. Tur att jag inte tog något piller imorse säger jag bara. Nu får detta vara nog. Endasen jag började med dom här har jag för första gången i mitt liv haft mensvärk innan varje mens. Och att man inte kopplade att det kunde vara så att in kropp inte tålde dom här pillerna. Är ju löjligt.

Nej, nu vill Lilly-bus ha lite lunch. Dags att gå. Kramar 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Svar; ska kanske kolla upp det där med p-stav, har inte hämtat ut receptet på spiralen än så det kanske går att ändra. Ringer till MVC imorgon!



Ju mer man läser om vaccinet desto svårare tycker jag att det är att bestämma sig! Tror man ska gå på sin första instinkt! Jag tvivlade aldrig när jag själv och Wilmer vaccinerade oss... Men men, får se!

2009-11-24 @ 22:26:27
URL: http://mamzter.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling