25/11

Hallå.
Idag har jag inte varit på topp. Lilly sov jättedåligt inatt så det blev inte många timmars sömn där heller. Sen har hon varit riktigt snorig till & från vilket har resulter i att man måste torka hennes söta lilla näsa med jämna mellanrum. Tyvärr hatar hon det så hon får riktiga ubrott. Kan inte vänta till tonåren (ironi som bara den)

Sen har hennes mage kört på högsta växel idag med. Hon har bajsat 5 gånger idag. Och vanligtvis är det 1-2 gånder om dagen. Och jag tyckte att det var lite löst med (välkommen till min mamma-blogg) Antingen har hon fått någon liten bacill i magen eller så är det fler tänder på G. Hon kliar sig nämligen jättemycket i munnen. Får se vad som händer.

Nej, n ville min älskade V kolla på en film innan det är dags för sängen.
Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling