27/11

Hallå.
Idag mår jag bättre. Tack gode gud. Orkar verkligen inte att gå & bli sjuk nu. Och natten var väl så där. Lilly vaknar rätt så ofta & vet inte vad hon vill. Det är så himla jobbigt. Vi ger henne fullkornsvälling (200ml)innan hon somnar nu men endå verkar hon vara hungrig på natten. Mn nu får hon ju bara vatten & det tycker iaf jag går jättebra. Det som är lite jobbigt är att Lilly älskar vatten så jag tror att hon vakar till ibland bara för att få dricka fast hon inte är törstig/hungrig. Men jag vet inte riktigt. När vi lägger henne efter det att hon ätit så vaknar hon inte förens vi går upp för att lägga oss. Eller o, ibland kan hon vilja ha nappen & hon tappat den men oftast så vaknar hon till när vi ska lägga oss. Som att hon blir störd liksom. Men hon brukar somna om efter ett litet tag men sen vaknar hon ca 2-3 timmar senare & bara gnäller eller somnar & vaknar till stup i kvarten. Jättejobbigt. Och efter ett par vändor upp & ner i sängen brukar jag tillslut lägga henne i våran säng så man kan krama om henne (lite svårt att göra det i en spjälsäng) & klappa på henne tills hon somnar. Men hon vaknar till rätt så ofta endå. Tror att det är dags för henne att flytta in i sitt rum nu. Tror faktiskt att det handlar om att vi stör henne när vi är i rummet. Så vi får väl fixa det sista där inna idag eller imorgon & ställa in henne där då.

Nej, nu slog Lilly i huvudet i dörrkarmen (hon sitter i sin hoppgunga) så nu ska jag kolla hur det gick. Blev inget gråt men endå.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling