29/11

Hallå.
Hur har eran dag varit? Våran har varit jättebra. Jag har gått här hemma & lite smått julpyntat (var iväg påmiddag hos V´s föräldrar igår så pyntet blev stående igår) & jag måste verkligen säga att jag älskar julen. Jag tycker inte om vintern men jag älskar julen. Är så fint med allt pynt överallt i & utanför allas hus. Absolut älskar att åka förbi hus & kolla in i fönsterna för att se hur mysigt alla har det. Och mysigast är det när man ser granen i fönsteret. Längtar tills det är dags att köpa en gran.  Men har iaf ätit lussekatt & pepparkaka & drukit ett stort glas med must. Och nu sitter jag & väntar på lite mat.

Idag har Lilly varit riktigt advents fin. Lilla sötnosen min <3

Klänningen kommer från H&M & är lite stor. Köpte den i storlek 74 men nu i efterhand verkar det lite långt bort.

Nej, ni. Nu så blir det mat.

Massor med varma advents kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling