5/11

Hallå.
Hur är det med alla? Själv är det jättebra. Dock lite trött men så är det ibland. Tror mest att jag är hungrig. Men det ska snart fixas. Har precis fixat maten som idag blev lasange ala Liselotte =) Jag gör vad jag kallar det för, fake.lasange. Jag använder nämligen inga lasangeplattor utan helt vanlig pasta i valfri form som jag blandar ihop med köttfärsen innan jag ställer in den i ugnen. Bler faktiskt jättebra tycker jag. Så slipper man allt besvär med plattorna. Dom blir ju aldrig mjuka & goda tycker jag. Gjorde faktiskt lite till Lilly med. Gjorde iordning allt & kryddade men väntade med saltet & så lade jag undan lite till henne. Hon vill ju alltid smaka mat av oss så nu kan hon få äta en massa av samma mat bara att den är saltfri. Ligger i en liten liten ugnsform så hon ska känna att hon får precis samma som oss (våran ligger nämligen i en precis likadan bara mycket större) Ska snart in med maten i ugnen, väntar  bara på att V ska komma hem från jobbet.

Oj, nu vaknade Lilly från sin kvälls lur. Ska ta & gosa lite med henne nu innan maten. Och sen är det unga mödrar på 5:an =)

Missa inte att titta in hos underbara Evelina som just nu har värkar=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling