Fars dag

Hallå.
Idag är det fars dag. V´s första. Föra året låg Lilly i magen & myste. Men nu är hon här hos oss så hon hade köpt lite fina saker till sin underbara pappa. Han fick ett örngott som det står Världens bästa pappa på & ett träord som det står Carpe diem på (fånga dagen) något som jag tycker man verkligen måste göra när man har barn. Varje dag händer det något nytt & något som är värt att tänka en extra gång på. Lilly ligger just nu hos sin pappa här i soffan berdvid mig & tar sig en liten lur. Tror att V tänker ta sig en också ser det ut som. Helt underbart att se dom man älskar mest här i världen ligga vid en & mysa tillsammans.

När Lilly vaknat ska vi till Lillys farfar & ge honom sakerna lillan köpt till honom. Eller det är från V men hon är så klart med på ett hörn hon med. Sen bär det iväg till morfarn & ge honom hans paket från mig & pluttan. Där kommer vi även äta lite. Tror mamma sa att det skulle bli potatisgratäng. Mums =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling