Julklappar

Hallå.
Tänkte fråga er om ni har börjat handla julklapparna än?

Själv har vi fått tag på nästan alla,tro det eller ej.  brukar ju ta det i stista stund vanligtvis men i år har vi tagit tag i det tidigare vilket känns så himla underbart. Vissa saker är bestämd men inte inhandlade men endå. Att bara veta vad som ska köpas är en stor framgång för familjen Röjerås. Här är en liten lista på vilka vi har att köpa julklappar år & dom som är överstrukna är redan köpta/beställda (eller bestämda)

V

Mina föräldrar

V´s föräldrar

V´s mormor & morfar

Min bror Tommy & hans 
Johanna

Syster Cartin

Bror Pontus

V´s bror Alexander & hans tjej Lotta

V´s syster Isabelle


Och sist men inte minst, L I L L Y

Det är ju nästan helt klara, bara 3 kvar. Och konstigt nog är inget köpt till våran dotter. Det finns ju 1000 saker man kan köpa till henne men inget har blivit införskaffat. Tror dock att hon kommer vara den med mest klappar detta år =)


Kom ju även¨på att vi har köpt en liten sak till Fadder Sanne


Kommentarer
Postat av: Sanne

Gud vad ni är söta, det hade ni absolut inte behövt göra!

Jag tror också att Lilly kommer vara den med mest klappar i år, hur kan man låta bli att köpa grejer åt henne?! :)

2009-11-27 @ 11:51:24
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling