Kvällsmys

Hallå.
V jobbade idag då Johanna känner sig lite sjuk. Blev lite övertid för honom idag så han kom hem sent så jag fick äta middag själv. Vilket var jättetråkigt. Men men. Ett jobb är ett jobb. Men efter det att han konm hem så har vi suttit i soffan & haft lite tisdagsmys. Lite Äntligen hemma, DH & Christine & kvällen är räddad.  V ska jobba resten av veckan med så jag & Lilly kommer knappt se våran älskling den här veckan. Tycker det är lite tråkigt när V jobbar då han knappt ser sin lilla dotter. Men han gillar verkligen det här jobbet & det tycker jag är jätteviktigt. Han han får komma iväg lite & jobba & att han verkligen gillar det.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på den här veckan eftersom V jobbar hela nu men det finns ju alltid att göra. Behöver j u l  städa innan söndag då det faktiskt är 1:a advent. Oj så mysigt. På lördagskväll kommer allt pynt komma upp så när lillan vaknar på söndagen kommer allt vara så där julmysigt. Tänk, hennes första jul. Förra julen hade jag en liten mage (det hade jag visseligen hela min graviditet, blev ju inte stor alls) & kunde bara drömma om att få hålla i den underbara lilla männinska som låg & misshandlade mig invärtes.

Oj, vad jag är lyckligt lottad

Jag( och Lilly i magen) förra julen. Tänk vad tiden går


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling