Lilly-bus

Hallå.
Natten som var innehöll inte många timmars sömn. Lade Lilly i våran säng rätt så fort efter det att vi gått i säng. Men hon var fortfarande rätt så täppt & någon koksaltlösning gick ju inte att få i henne heller. Men jag gav henne ingen mat inatt utan bara vatten. Tycker att hon inte ska behöva äta på nätterna längre. honär ju sart 7 månader så jag känner att jag vill ta tag i det här redan nu så jag slipper det sen.

Innan Lilly gick i säng i ikväll badade hon lite & invigde sin nya morgonrock. Hon älskar verkligen att bada men nu har hon börjat med utbrytnings försök från sin balja. Hon tar tag i kanten på baljan & vänder sig så hon sitter tvärs över kortändan. Därefter tar kon tag i kanten igen & drar sig uppåt så hon ställer sig på alla 4 i baljan eller hur jag nu ska förklarade det. Honförsöker helt enkelt ta sig ur baljan. Vilken liten busunge. Här kommer en liten bild på henne i sin nya morgon/badrock.

Sötis! Morgonrocken kommer såklart ifårn H&M & kostar 149 kr. Är såklart en Hello kitty. Vad annars?


Kommentarer
Postat av: Sanne

Sötaste lilla prinsessan ♥

2009-11-21 @ 23:11:04
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Postat av: Ylva

Åh, jag halkade in här och bara måste kommentera. Vi skulle också ha fått en Lilly 5:e maj :) Men det blev en Lilja som kom 23 april istället :) Jag tyckte det var lite lustigt :) Ha en trevlig kväll!

2009-11-21 @ 23:12:19
URL: http://sunshiine86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling