Städa städa städa

Hallå
Nu har lallan däckat i sin vagn. Inte så konstigt med tanke på att hon har varit vaken sen 6.30. Så nu när hon sover ska jag ta & städa en massa. Ser inte så fint ut här hemma nu när V har jobbat så mycket + att Lilly har varit på sitt "bär mig" humör hela veckan vilket gör att man inte får så mycket gjort här hemma. Men det ska vara städat & fint till imorgon kväll då det ska julpyntas. Tänk vad mysigt det kommer att bli. Ska försöka vänta tills Lilly har somnat innan jag börjat pynta så när hon vaknar på söndag morgon kommer det vara jul här hemma. Hennes första jul utanför magen. Åh vad jag längtar.

Nej, nu ska jag ta & sätta igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling