Städa städa städa

Hallå.
Sorry för dålig uppdatering. Känns som att Lilly tar upp den mesta av tiden då hon så gärna vill att man leker med henne nu. Hon kan nöja sig ett tag med att leka själv men då är det oftast en massa andra saker som ska göras. Plocka  i & ur diverse maskiner mm. Men just ni sitter hon i mitt knä & lyssnar på musik. Mys! 

Idag har vi städat & plockat en massa. Har inte riktigt fått allt på plats & så efter flytten. Är inte helt klart heller men mycket bättre än förr iaf. Har gjort om lite i hallen (som jag på tal om ingenting har börjat fixa med inför tapetseringen nu) & inne i vårta sovrum. I hallen ställde vi en av mina byråer som allt smått ska ligga i. Och i sovrummet ställde vi sängen på ett annat vis. Vårat sovrum är rätt så stort fast sen är det ju snetak så allt utrymme kan inte riktigt användas heller. Men det kändes mysigare som det blev nu. Kanske slänger in lite bilder på hur allt blev sen =)

Hur har eran dag varit så här långt då?   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling