Tand?

Hallå.
Dom här senaste dagarna har inte Lilly varit sig själv. Hon har haft svårt att sova, både dag tid & nattetid & även varit allmänt gnällig vilket verkligen inte är likt henne. Vi har båda misstänkt att det varit en tand på G men då det inte synts någon har vi vara trott att hon haft en dålig period. Men idag när hon pussade på mig kände jag att det gjorde jätteont när hon helt plötsligt bet mig lite i läppen. Sen kände jag i hennes mun & då känner jag en liten pigg i underkäken. Typ som spetsen på en spik om ni förstår vad jag menar =) Kan inte se någon tand men eftersom man känner piggen så bra & att hon inte har varit sig sälv så tror vi nu att busungen kommer få en tand om någon dag. Hur gick detta till? När blev våran dotter så stor att hon kunde få tänder? Hjälp. Snart är hon väl en tonåring som vill att man köper ut åt henne. Är inte redo för det än....

Skämt osido. Tycker bara att allt går så himla fort med henne. Sen att BVC sköterska säger att hon är ca 2 månader tidigare i utvecklingen gör ju inte saken mycket lättare heller. Fast igentligen har jag ju inget att jämföra med så jag vet ju inte varför jag blir helt knäpp när hon är så duktig & snabb. Tror att det är att jag vill ha min mini-bebbe kvar bara. Men hon måste ju växa upp hon med. Får väl trösta mig med att vi pratar om ett syskon så länge =)

Kramar!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Så häftigt=) Min lillesyrra tog sina första steg vid 8mån ålder=)

2009-11-05 @ 22:51:01

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling