Välkommen november

Hallå.
Idag är det första november. Imorgon är det andra & då blir vår lilla dotter 6 månader. För ett halvår sen låg jag på förlossningen & väntade på det vackraste som finns. Kan inte förstå att det var 6 månader sen, har det verkligen gått så lång tid?

Idag fick jag sova till 9 =) V fick gå upp med Lilly vid 7.30 & sen sov jag halvt & halvt till klockan 9. Lyxigt. Dock är jag jättetrött idag. Skulle kunna sova bort hela dagen. Sen känner jag att jag måste hoppa in i duschen snart med för att tvätta håret. Gillar inte mitt hår just nu. Brukar få perioder då jag bara vill fixa till det. Klippa det eller något. Men men. Det får se ut som det gör. Orkar inte fixa det mer än att sätta upp det i toffs så det får vara som det är.

Just nu sitter jag & kollar på småbarn i USA som tävlar i skönhetstävlingar. Tycker det är helt sjukt. Hur kan man tycka att det är okej att låta en 2 åring bli smiknad, uppstylad & sprayad med brun utan sol? Och sen springa runt & göra sig till på scenen. Ett big no-no för mig iaf. Ett barn ska vara ett barn. Dom ska leka & skita ner sig ute i leran. Inte ha klänningar för 2-3000 dollar & sminkas av en make-up artist. Barn på två år är ju finare sminkade än vad jag någonsin varit. 

Lilly ligger i sin vagn & sover just nu men kommer nog snart att vakna. Ser att vagnen rör på sig ibland. Kanske ska ta & fixa något innan hon slår upp sina små blå. Får se om jag hinner äta lite lunch innan hon vaknar eller hur det bilr.  Annars får vi ta & äta lite tillsammans, min dotter & jag <3


Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling