Vår nya vän

Här är våran nya vän. En brio sing. En helt underbar vagn kan jag säga =)

Det är även det jag har skrivit om i det "arga" inlägget. Jag fick första tjing på en annan vagn som bara var sittdel först. Men hon beslutade sig för att bara vänta i en halvtimme för svar & när hon fick svar 1 timme senare svarade hon inte förens dagen efter & sa att den var såld. Och det blev det bara värre igår. Hittade en sitt & liggdelen där siggdelen bara var använd 2! gånger & sittdelen förfarande var inplastad. Var först med att ringa och blev tillsagade att vi fick komma på kvällen & kolla & köpa. Sen ringer hon 1-2 timmer senare & säger att en har varit & köpt den. Han var tydligen i närheten & då tyckte hon att det var smidigare än att låta den vänta ett tag & ringa oss & fråga om vi kunde komma på en gång. Blocket folk va? Man kan inte bli annat en toktig på dom.

Men tillslut blev det den här. Med skötväska & en massa tillbehör. Vi fick den i julklapp av min älskade mamma. Men vi betalade en liten bit av den då den kostade 3000 & dom andra kostade 1850 & 2800 så vi lånade pangar av mamma så hon betalade allt men i slutändan blir det 2000 från henne & 1000 kr av oss. Bra köp tycker jag =)

Snart ska Lilly få åka buss för första gången i sitt liv. Ska in & träffa en gammal klasskompis till mig & ta en fika =) Har inte träffat henne sen jag hoppade av skolan faktiskt. Helt sjukt. Det är 3 år sen nu det. Oj vad tiden går. Nej, nu ska vi ta & gå till bussen tror jag. Tar en som kommer in en halvtimme tidigare för säkerheltskull. Man vet ju aldrig med "lantbussarna" här ute. kan ju vara sena eller så.

Kramar på er!

Kommentarer
Postat av: Tina

Då fick du pröva den nya vagnen :P

Fick ni pruta något?

2009-11-12 @ 12:02:43
URL: http://tinaomelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling