16 oktober

Hallå.
Gårdagen var jättelyckad. Dock fick lillan feber pga sprutan hon fick här om dagen. men det fick hon förra gången med. Men då fick hon ju även 3 dagars feber efter med. Hemskt! Men idag är hon feberfri men men en rinnande näsa. Hennes pappa är nämligen snorig så det har väl smittat.

Fick en massa fina blommor igår. Älskar blommor så det var jättekul. Sen fick jag ett presentkort på elhandeln här i Östervåla så idag köpte vi en ny micro. Den gamla ville inte vara med längre. Om man värmde en maträtt som skulle ta 6 min fick man värma i 10-12 minuter för att det skulle bli varmt. Så nu får den flytta till återvinniningen =)Sen tänke vi köpa en ny vattenkokare men det tar vi sen.

Nej, nu ska jag kolla till maten. Kramar

Så här fin var Lilly-bus på sin mammas födelsedag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling