9 oktober

Hallå.
Eller god morgon kanske jag ska säga? Fredag idag igen då. Tänk vad tiden går fort. Lilly sov jättebra inatt. Vaknade 2 gånger då hon ville ha nappen & lägga sig på sida igen (hon älskar att ligga på sida men brukar rulla över till sida när hon sovit ett tag) & vaknade sedan 6. Faktisk 1:a natten (eller ja, hon sov en hel natt där förut) som hon inte har ätit. Efter det så fick hon komma till oss i stora sängen & sen somnade hon om lite av & till så vi gick upp vid 8 tiden. Jätteskönt att hon sov så gott inatt. Synd bara att jag inte sov lika bra. Ont i axeln så nu äter jag alvedon hela tiden. Sen är det snetak i sovrummet & V vill inte ligga med huvudet i taket så jag fixade en gavel av köksbords klaffarna =) Men dom var inte bra till gavel kan jag säga. Dom bara lät så fort man rörde på sig & var allmänt jobbiga. Så jag får fixa något annat där idag.


Nej, nu vill inte sessan ligga i gymmet mer. Tror det är dags för en lur för henne

He en underbar fredag nu. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling