Back in action!

Hallå.
Nu är mitt bloggaden tillbaka som vanligt. Nu har vi fixat så vi har internet i "nya" huset. Skönt! Så nu blir det massor av bloggande. Har fortfarande lite kvar i huset i berg aka "gamla huset" =) men vi hoppas väl få bort det imorgon. Sen är det ett mindre slagfält här hemma. Alla som har flyttat vet vad jag pratar om. Man ställer bara in lådorna där dom får plats & sedan får man ha en liten gång där man kan gå typ =) haha, nej men så illa kanske det inte är. Kan slägga upp ett par bilder någon dag här om ni vill.

Huset vi hyr är mitt i samhället & det är 4 rum & kök. Så det är helt perfekt. Dock inte lika snyggt som vårat hur i berg men det gör inte så mycket. Ska fixa till lite här sen. Vi gör arbetet & han vi hyr av köper tapeter mm. Helt perfekt!

Nej, dags för film nu. Flickvänner från förr.

Ha en underbar kväll. Kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling